2020. március 31., kedd

2020.03.31....

Sziasztok!

Sajnos amint láthattátok, pár napja elmaradtak a bejegyzések sajnos. Ennek oka, hogy nem voltam túl jól. Még most sem 100%, de már jobb. Eléggé rémisztő tud lenni ez a helyzet kint az utcán, tényleg mint valami katasztrófafilm. Senki nincs, egy lélek sem. Úgyhogy úgy érzem, már sose lesz olyan mint régen. Ha lecseng ez a járvány, a vírus nem fog eltűnni. Ugyanúgy tovább fog élni és itt lesz. Majd akkor lehet fellélegezni ha lesz már védőoltás. Az biztos, hogy ez most talán elég jó lecke volt. Nincs olyan ország a földön akit nem viselne ez most meg és mivel ez a mai társadalom eléggé a határon üzemelt már eleve, így könnyen sokan beleroppanhatnak. Főleg a sok képmutató nyugati állam. Mert ott sincs jobb helyzet. Ez csak egy mese. Nem tudom mi lesz, de szerintem gyökeresen megváltoznak majd a szokások és az életvitel. Kicsit aggódom én is, hazudnék ha azt mondanám nem. Könnyen meglehet, hogy én is elvesztem a munkám mint bárki más azáltal, hogy nem lesz kereslet. De nem akarok erre gondolni. Mint ahogy arra sem, hogy lehet ez a vírus most elveszi a nyaramat is. Pedig milyen nagy terveim voltak. Azért legyünk optimisták és reméljük, hogy jobb lesz. Ennél rosszabb már nem nagyon lehet. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: