2020. március 3., kedd

2020.03.03....



Sziasztok!

Tegnap nem tudtam sajnos új bejegyzéssel jönni mert éjjel is szereltem. Hirtelen sok munka lett napközben és kész akartam lenni. Ma sem volt másképp, már reggel 9kor úton voltam. Alig aludtam, alig pihentem. Jó fáradt vagyok most is. Jól sikerült ez a mai nap is egyébként. Elég sok minden volt. Jó volt délután kicsit leülni a nappaliban a kanapéra és arra gondolni, hogy talán idén folytatódik végre a felújítás. Megyek konyhát terveztetni és szuper lesz. Extra magasfényű csillogó és nagyon modern. De majd a végeredmény lesz az igazán tökéletes, mert ameddig a fejemben él csak, addig nem tudom úgy át adni. Végre rendeződik az életem úgy érzem. Ez az év az újrakezdés éve számomra és remélem minden értelemben. Jó lenne ha Ő is itt lenne... Mindent megadnék neki amire vágyik, hogy boldog legyen... Továbbra is sokat jár a fejemben... Erőt ad nekem a remény...
Mert én is vágyom a boldogságra. A különleges boldogságra.
Ja ma megleptem magam egy új fehér Dell egérrel is :) Ez csak olyan mellék szál, semmi extra csak egy sima optikai vezetékes kényelmes új egér. Kellett már :) Örülök is neki. :)

Legyetek jók... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: