2020. március 14., szombat

2020.03.14....



A mai bejegyzésem kicsit későre sikeredett ugyanis eléggé el voltam ma havazva. Sokat dolgoztam, főleg délután. A mai bejegyzést egy friss újdonsággal kezdtem. Ez nem más mint a "Beside You" azaz "Melletted". Annyira szép és megnyugtató. A tegnapi után ismét folytatódnak az érzések. Eléggé határozott érzések vannak most bennem. És eléggé különleges dallamokkal fejezem most ki. Fantasztikus szerintem. Tudom mostanában sokat írtam arról, hogy mi történik belül velem. Eléggé meghatározza az életemet ez az érzés most és nem is hiszem, hogy szeretnék rajta változtatni. Új ember szeretnék lenni végre. Ismét szeretnék megújulni. Teljesen más ember lennék mellette... Bár most nehéz a helyzet itt a városban, de remélem legyőzzük viszonylag hamar és újra minden visszaáll a normál helyzetbe. Holnap azt hiszem ezt az egész gondolatmenetet és érzelmek kavalkádját megfejelem még egy kis Szentendrei látogatással. Fejemen e fejhallgató és irány a Dunapart. A nyugalom szigete, ahol tudsz gondolkodni, tudsz zenét hallgatni és tudod csak élvezni a napsütést miközben csak nézed a vizet, nézed ahogy a napfény megcsillan rajta. Nincs is ennél jobb kikapcsolódás azt gondolom. Meg próbálok majd a holnapi bejegyzésemben képeket is megosztani. Aztán most már talán végleg kimegyünk a télből és remélem végleg megúszom ezt az egészet betegség nélkül. Egész télen hála istennek nem volt semmi bajom, remélem ez most már így marad. A blog meg csak pörög tovább. Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: