2020. március 26., csütörtök

2020.03.26.... Közelgő Hétvége...

Sziasztok!

Eléggé apokaliptikus a hangulat azt kell mondjam a városban már. Sajnos a hírek is azzal riogatnak, hogy még nyáron fog csak tetőzni a járvány. Ha ez így lesz akkor szinte biztos, hogy nem fogjuk tudni élvezni a nyarat és minden ami a nyárhoz kötődik az el fog idén maradni. Ebbe bele sem merek gondolni mert az Aqua parkba is szerettem volna menni. Attól függetlenül remélem, hogy azért fogok tudni nyáron valamerre menni és remélem nem lesz igazuk ebben. Én úgy érzem már most nagyon megterhelő lelkileg ez a helyzet. Számomra annyira nem, mert már hozzászoktam az egyedülléthez, de azért most 2 napja elég mélyen kezdtem lenni, hogy szinte egész nap egy szót sem tudtam senkihez szólni. Azt hiszem ebben a blogban van most lehetőség arra, hogy a gondolataim kiírjam magamból és reménykedjek, hogy olvassátok. És persze örömmel olvassátok. Ezen kívül már csak a zene marad. Rettentő rossz a létbizonytalanságban élni. A teljes kiszámíthatatlanságban. És ez most lelki dolog, nem anyagi. Tulajdonképpen sikeres vállalkozást építettem saját magamnak, ami azok közé a ritka cégek és vállalkozások közé tartozik, akik most a válság idején is tudtak növekedni. Ez számomra óriási visszaigazolás az élettől. Mégsem vagyok boldog. Itt jön ki az, hogy a pénz nem boldogít. Nem hát! Ezért is van az, hogy egyáltalán nem is érdekel. És arról ábrándozom, hogy egyszer majd olyan párom lesz aki ugyanígy lesz ezzel. Mert van valaki akire nagyon vágyom.
Legyetek jók és vigyázzatok magatokra! #stayhome #staytuned

Nincsenek megjegyzések: