2020. március 6., péntek

Végre Hétvége...

Sziasztok!

Tegnap nem volt bejegyzés, eléggé elárasztott a munka pár napja és eléggé fáradt is vagyok basszus. Nem tudom napok óta kipihenni magam. Eléggé szar. Ma viszont kicsit kikapcsolódtam, bár baromi szürke és lehangoló idő volt úgyhogy elmentem egy kicsit vásárolni. Még pedig pár új cuccot a nyárra. Igaz cipót nem sikerült vennem, de azért pár nagyon menő cuccot igen. Örülök nagyon mert remélem így jól fogom indítani a 2020-as nyári szezont is. Egy újabb lépes afelé, hogy végre egyenesbe jövök. Hát sajnos a Guess boltban semmit nem tudtam venni, pedig baromi jó cuccok voltak. De nem lehet mindent megvenni. Úgyhogy a mai napot erre szántam, hogy a világmárkák outlet-jét látogattam meg és ami a legjobb, hogy tudtam enni egy meglepően jót a subway-ben. Tudom, sokan azt mondjátok ez csak egy szendvics, de nem! Ez sokkal több annál, bár az árak el szálltak eléggé, de akkor is tartós kaja volt ami azt jelenti, hogy nem voltam tőle még este sem éhes. Nem úgy mint a mekis kaja, hogy meg eszel 2000kalóriát azt pár óra múlva megint éhes vagy. Ez csak olyan, hogy hízol tőle. Úgyhogy meglepően jó volt. Úgyhogy összességében jól sikerült a nap bár sokkal több minden kellett volna mint amit vettem, de majd haladok. Át kell nézni a ruhákat mert sok olyan van ami már sajnos nem jó :( Aztán végre hétvége, holnap alszok asszem sokáig végre!

De azért jövök majd. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: