2020. március 25., szerda

2020.03.25....

Sziasztok!

Ma is új bejegyzés, igaz ma egy kicsit szomorkás hangulatban voltam köszönhetően az időnek is. Nem volt egy jó nap. Olyan kihalt volt minden.


Ezt a videót érdemes megnézni. Nagyon fantasztikus drónos felvételek, de ettől függetlenül eléggé hátborzongató is. Véleményem szerint alapjában változott meg az élet itt a fővárosban és az országban is. Teljesen megváltoztak a szokások és az egész életvitel. Megjósolni sem lehet, hogy milyen károkat okozva ezzel a gazdaságnak és nagyon sok embernek. Hát igen eléggé pengeélen voltunk eddig is, most aztán meg pláne. Érezhető visszaesés volt ma nálam is, bár ez csak egy nap volt, remélem azért nem ez lesz a tendencia. Az biztos, hogy nekem ma nagyon rossz közérzetem volt. Nem is volt kedvem semmihez pedig dolgozni kellett volna. De nem volt ma motiváció. Azért el mentem ide a közelbe egy helyre, de nehezen indultam oda is el. Ezután az érzelmi belső hullámvasút után még ilyen nagyon depis napok... hát eléggé negatív tud lenni. Ilyenkor igazán rossz, hogy nincs kihez szólni, nincs kihez bújni, csak írni tudok... Ez az egyetlen a zenén kívül ami segít... És az emlékezés! Van amit soha nem felejtek... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: