2020. március 27., péntek

2020.03.27.... Interstellar...


Igazából tegnap este kerültem igazán közel ehhez a filmhez és lehet, hogy eredeti BluRay-ben meg is fogom rendelni. A film ami eléggé nagy hatással van rám, mint minden olyan film ami különleges vagy a reálitása nagyon élethű és van tartalmi mondanivalója. Aki teheti IMAX verzióban is nézze meg 5D-ben. Fantasztikus! De, hogy is került képbe az interstellar? Egy frissen vásárolt szerzeményből amibe belemixeltek egy pár sort a filmben elhangzottakból. Fantasztikus Future Garage stílusú zene. Be is linkelem majd a bejegyzés végére. Az ember életébe színt visz.Tegnap a keverőpult mellett olyan érzéseket váltott ki belőlem ez a szám. Végigfutott a libabőr rajtam. Olyan képeket dobált elém a belsőm... Sajnos ezt nem mondhatom el, de volt benne érzelem, forróság, erotika. Hát az kell, hogy mondjam jó volt megvenni ezt a számot. Mert mint tudjátok, mint DJ folyamatosan vásárolok legálisan zenéket. Egyrészt mert a legálisnál nincs jobb, másrészt mert full tömörítetlen WAV minőségben kapom meg őket, valamint tömörítetlen magas bitrátájú AIFF formátumban is ami az Apple eszközök tömörítetlen formátuma. Kiváló alap a mixeléshez. Persze ha profi módon szeretnék Mac-en ezzel foglalkozni akkor be kellene ruházni egy elég komoly Macbook Pro laptopra, amit meg kell mondjam nem szeretnék. Számomra irreálisan túlárazott termék annak ellenére is, hogy én már rendelkeztem korábban többféle újonnan vásárolt Macbook modellel is. Persze az op. rendszer az elképesztő annak aki tudja kezelni. Nincsenek driverek és minden működik vírusfertőzés és lefagyás nélkül. Ez fantasztikus. Na de vissza a zenéhez! Itt megint az derült ki tulajdonképpen, hogy mennyire emocionális vagyok. Ha tudnék FinalCut Pro-ban videót vágni akkor nagyon komoly alkotások készülnének szerintem a belső világomról, de ezt már említettem korábban. Megfogalmazhatatlan számomra ez most, hogy milyenek ezek az érzések, emlékek, pillanatok. Nem is tudom, hogy egyáltalán lesz-e olyan személy az életemben aki ezt értékelni tudja, át tudja érezni, élni, stb. Akit én szeretnék, benne látom ezt, hogy tudná miről beszélek. Olyan pillanatképek vannak néha vele kapcsolatosan... de erről szigorúan nem beszélhetek a nyilvánosság előtt is, legalábbis még nem. Viszont mindenképp hallgassátok meg a zenét. Fantasztikus!


Nincsenek megjegyzések: