2020. március 18., szerda

2020.03.18.... A Vírus Közepén...

Sziasztok!

Két napja egyáltalán nem volt időm írni annyit dolgoztam. Örülök ha aludni tudtam pár órát. Fantasztikusan át alakult a piac a vírus hatására. Szerencsére az áruforgalmam nem állt le. Amennyire tudom, próbálok mindent kézben tartani, de ilyen feszületben nem szeretek dolgozni. Eléggé a vírus közepén vagyok, így már szinte nem is lépek ki a lakásból, ha ki is megyek csak autóval és csak egyedül. Nem érintkezek szinte senkivel. Ma az auchan-ban voltam vásárolni, meglepően kevesen voltak, viszont eléggé ki volt fosztva így is. Engem részben nem érint a felvásárlás se mert amiket én szoktam venni azok mindig vannak mert kevesen veszik őket az áruk miatt. Egyenlőre nem tudom, úgy érzem nem vagyok fertőzött. Remélem ez marad így és nem lesz probléma. Ilyenkor döbben rá az ember, hogy mi is van ha megbénul csak egy kis rész a gépezetben. Máris összeomlik. Eléggé szar helyzetben lett az ország az biztos. Nem volt most időm se zenélni, se gondolkodni úgyhogy erről most nem tudok írni. Vasárnap Szentendre nagyon jó volt. Isteni idő van most is. 22 fok volt ma is. Fantasztikus. Nagyon vártam már ezt, bár hétvégétől újra visszajön a hideg. Sokat jár az eszemben Ő is. Vajon minden rendben van vele? Remélem...

Nincsenek megjegyzések: