2020. március 10., kedd

Egy Újabb Hét...

Sziasztok!

Nem is tudom, hogyan számoljak be a mai napomról. Nehezen indult, de most annyira jó érzések kavarognak bennem, hogy elmondani nem tudom. Be is raktam a tegnapi zenét amit meg is osztottam veletek. Kezdem azzal, hogy valami eszméletlen jót álmodtam. Hihetetlen volt. Ezt most nem írom le mert annyira nem publikus de valami egészen csodálatos volt. Tudjátok tényleg arra jöttem rá, hogy nekem tényleg Ő kell. Nem létezhet számomra tökéletesebb választás mint Ő. A különlegesség egyszerűen elcsavarta a fejem. Na de kezdjük a nap elején. Festettem a garázst. De soha többet ilyet. Ez a festés ez eléggé alattomos. Tiszta festék lettem, a föld is szóval egy undorító dolog számomra. Egyébként baromira el is fáradtam benne. Nem vagyok ehhez hozzászokva. Évek óta asztal mellett dolgozom és nem azt mondom, hogy gyenge vagyok, mert mindent amit kell megjavítok, de azért építőipari munkákat nem csinálok. Mindenhez nem lehet érteni. El is ment vele pár óra. Egyébként baromi fáradt voltam egész nap annak ellenére, hogy úgy terveztem, délután ledőlök egy kicsit. Hát ez nem sikerült. Próbálok most is ebben a nehéz helyzetben talpon maradni. Piacot szerezni. Azért haladtam kicsit a munkával délután is. Képzeljétek jött egy nagyon jópofa Dell gépem ezen a héten. Ez nem más mint a Dell Latitude 3340 Education Series. Kimondottan iskolai környezetre tervezett ütésálló üzleti prémium gép. Baromi hosszú üzemidő, karc és cseppálló ház, gumírozott élek és minden szükséges multimédiás funkció. És persze híresen jó billentyűzet. Ennél már csak az ára jobb ugyanis 65.000Ft-ért adom most, ami valljuk be a mai világban eléggé kedvező ár! Na de menjünk is tovább. Annyira jó volt, hogy egész nap ide besütött a szobámba a nap ahol dolgoztam. A fodrászommal is ezt beszéltem amikor ma nála voltam, hogy annyira jó lenne már ha jönne a meleg. És úgy néz ki, hogy jönni is fog. És úgy érzem annyira jó lesz idén a nyaram is. Már csak egy dolog hiányzik, de azt nem árulom el. Szeretném viszont megvalósítani azt a vágyam, hogy egy egyedileg tervezett Oakley Holbrook szemüveget rendeljek. Amit én állítok össze. Még a nevem is rajta lesz a lencsén. Úgy gondolom, hogy nagyon a különlegesség függője vagyok. Mindenben az életemben erre törekszem. Egyesek szerint ez a különleges lelki világ hatása. Volt egy barátom aki azt mondta, hogy szivárvány a belsőm. Remélem ezt meg tudom mutatni majd annak is akinek szeretném. Elég mélyen belegondoltam, hogy mennyire jó is le írni itt amiket gondolok, érzek. Csak úgy kiírni magamból. Tök jó érzés. Jobb lesz a hangulatom tényleg ettől a jó időtől is már. Mikor rá gondolok, elsőként mindig az jut eszembe: "Egyszerűen Gyönyörű" összezavar a különleges szépsége... 😉
Sokan nem tudják, hogy mi lakozik bennem. Csak elő kell hozni és biztosan nem vagyok én olyan rossz mint aminek sokszor be voltam állítva. Persze senki sem hibátlan, de én próbálom azokat a dolgokat megtartani, amik manapság már elveszőben vannak ebben a rohanó világban.

Legyen ez mára a végszó! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: