2020. március 21., szombat

2020.03.21....

Sziasztok!

Végre hétvége és végre egy kicsit lelassult az élet. Legalábbis ma nekem végre volt szabadidőm. Ma már sajnos sokkal rosszabb volt az idő mint tegnap ezért nem is voltam ma kint, meg amúgy se megyek emberek közé. Még nagyon jól állunk a live térkép szerint, de most már kezd komolyodni a fertőzés és az egész országban ott van a vírus. Úgyhogy jobb vigyázni most már én is azt mondom. Én továbbra sem félek a vírustól, de azért be kell tartani bizonyos dolgokat. Végül is ha otthoni karantén akkor PS4 :) Végre az embernek van ideje és nyomhatja online a játékokat. Úgyhogy van ennek előnye is :) Persze végre most sokat filmezek is meg zenélek is. Azt hittem a kocsim kész lesz ma, de sajnos nem lett, de azért remélem hamarosan meglesz. És ami a legfontosabb, remélem végre jó lesz. Sajnos hétfőn elkerülhetetlen, hogy emberek közé menjek mert el kell mennem a postára, de a megfelelő óvintézkedéseket megteszem. És gyakran is mosok kezet. Tegyetek ti is ezt. És maradjatok itt a blogon továbbra is. Holnap jövök

Nincsenek megjegyzések: