2020. március 13., péntek

A Sötétség...



"Mikor még verőfényesen sütött a nap, mikor még simogatta az arcunkat...
Mikor még szemembe néztél és csak engem kerestél...
Aztán egyszer csak lassan elvesztél, és már nem engem kerestél...
Hiába reméltem, mellettem már nem te nevettél...
Felnéztem a távolban az égre, de már nem a napot láttam benne...
Gyülekeztek a sötét felhők, s elmúlt minden szellő...
Erősen kezdett tombolni a szél, s hevesebben vert a szív...
Elárasztott engem a vér, ahogy a szívemet tépte szét...
Gyorsan jött aztán a hűvös éj, tudom, hogy egyedül hagyott akkor Ő már rég...
Ennek ellenére szívemben ma is Ő él, s mindig várom, hogy egyszer majd visszatér...
Erősebb lesz mint valaha, s nem szed már szét soha!!"

By: Balázs 2020.03.13. (Phelian - Broken - Maybe Once I Was Dreaming Of You)

A legszebb érzés, a legszebb zene hozzá. #Broken #Resumption #Dreaming Of You

Nincsenek megjegyzések: