2020. március 9., hétfő

Az Elmúlt Vasárnap... Nőnap...

Sziasztok!

Első kőrben elnézést kell kérnem, hogy a tegnapi bejegyzés elmaradt, de egyszerűen nem volt már este erőm megszerkeszteni a szöveget a bejegyzéshez. De most újra új poszt. Tegnap ünnepeltük azokat a személyeket akik nélkül mi férfiak nem tudunk létezni. Március 8. azaz a Nemzetközi Nőnap. Sajnos ezt az ünnepet most eléggé beárnyékolta a koronavírus okozta pánikhangulat, de azért így is rengeteg poszt és kép árasztotta el a közösségi médiafelületeket. Természetesen a figyelmesség részemről sem maradt el és különleges módon köszöntöttem minden számomra fontos Nőt. Számomra alap a figyelmesség és szeretem ezt különleges módon tenni, mindig személyre szabottan és egyedileg. Régebben a barátain szórakoztak azzal, hogy vajon milyen lesz az eljegyzésem... Hát azért annyira sajnos nem vagyok kreatív, de az érzéseim és gondolataim szeretem különlegesen kimutatni. Én úgy gondolom, hogy aki felé ezt megteszem, azt azért teszem mert az illető megérdemli. Tudom, hogy sok minden történt az idő alatt, de elég mélyen a szívembe zártam. Sokszor előveszem az emlékét onnan mélyről. A virág amelyből előttem lett rózsa! :) Talán így tudnám jellemezni. És a Nőnap tulajdonképpen tökéletes alkalom arra, hogy meg dicsérjük, hogy mindig ragyog, hogy mindig tündököl. Szépségét láthatjuk, még ha messziről is, de láthatjuk.
Sokszor elmondtam már, hogy ez a blog mennyi időszakon és éveken keresztül ível át. Nem véletlenül élesztettem újra. Úgy gondolom, hogy a mai napig az intelligensek legjobb közösségi csatornája. A blogger a legjobb!

És akkor az alkalomhoz illően most egy 1órás mixet szeretnék ide beágyazni aminek a címe árulkodó lehet. Ez nem más mint Phelian - For Her #Love



Hallgassátok meg! Különösen az 50. perctől szenzációs levezetés!! Stay Tuned... Hamarosan már jön a nyár!! 👌👍💛

Nincsenek megjegyzések: