2020. március 7., szombat

Egy Jól Sikerült Szombat...

Sziasztok!

Eléggé jól sikerült a mai napom, igazából nem gondoltam, hogy ma ennyi minden fog délután történni. De már alapból is jobban indult mint tegnap, hogy nem esett az eső, hanem sütött a nap.
Délelőtt itt volt a vízszerelő és megoldotta az évek óta fent álló problémát a fürdőben. Most remélem jó lesz már. Na de akkor nézzük is tovább. Laza nap volt hála istennek ettől eltekintve, jó is volt a hangulatom. Délután szülinapra mentem, ami a vártnál jobban sikerült és rég nem látott embereket is láthattam újra. Ezzel együtt most már biztos a Bajai utam, ugyanis júliusban most már biztosan megyek! :) Meg hívtak egy hétvégére ráadásul szülinap is lesz, halfőzés is abban az időben lesz és pont a nyár közepén! Nem is lehetne jobb komolyan mondom. Mondhatom ezt jól behúztam most :) Szóval ez már fix. Aztán a többi még kérdéses, majd az üzleti partnerektől is függ, de szerintem fogok még menni és a megyében is több helyre. Úgyhogy ez a nyár biztosan más lesz mint a többi. Balatonra is megyek majd, úgyhogy király lesz én mondom. Úgyhogy tényleg jól sikerült. A belváros szívében volt a hely ahol ünnepeltük az eseményt, úgyhogy láthattam most, hogy annak ellenére, hogy mindenki mennyire pánikol a vírus miatt, eléggé gyülekezett a tömeg a péntek esti programokhoz az Akvárium klub közelében és Budapest Eye körül, de úgy amblokk a tér egészén. Taxik mindenfelé és rengeteg ember. Most valahogy beszippantott engem is a feeling úgyhogy asszem jó lesz kicsit végre újra szemléletet váltani meg minden. Végre újra kezdek arra a szintre eljutni, hogy független lehetek mindentől. És végre magamnak teremtem meg újra a dolgokat és a tudásom magamnak kamatoztatom. Legyen ez mára a végszó. Holnap is jövök egy nőnapi különkiadással. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: