2020. március 20., péntek

2020.03.20....

Sziasztok!

Mai nap eléggé semleges volt részemről. Szinte ki sem mozdultam azon kívül, hogy élveztem a gyönyörű időt. Fantasztikus idő volt ma. Alig várom, hogy kész legyen végre a kocsim. Kíváncsi leszek milyen lesz és nagyon remélem végre jó. Sokat küzdöttem vele az elmúlt időszakban, de most már végre jónak kell lennie. Szóval a mai nap gyönyörű volt, az ember azt hihetné, hogy végre vége és jön a tavasz, de nem! Hétvégére havat is mond. Itt a vírushelyzet közepette még ez is. Nagyon kemény. Tényleg elképesztő a helyzet. Filmekben látott az ember ilyet. És én mindig is tudtam, hogy ez mind hamarosan valóság lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire gyorsan. Egészen elképesztő látvány látni a természetet, ott azokon a helyeken ahol le álltak teljesen a vírus miatt. Velencében is megjelentek a delfinek a kristály tiszta vízben. Fantasztikus. Mondjuk csernobylban is az atom sem tudott olyan pusztítást végezni mint az ember. Hihetetlen. Amióta nincs ott ember, a sugárzás ellenére is virágzik a természet. Hát persze a jólléti társadalmaknak hamarosan vége lesz a mostani formájukban. És baromi nehéz lesz alkalmazkodni. Lemondani. A jó után valami másra áttérni. Az is kemény ami a benzinárral van. Majdnem 100ft-ot esett már. Hihetetlen. Ma is azért dolgoztam itt délután egy kicsit és jövő héten érkezik 10 újabb gép. Lesz munka szerintem az tuti. Bár remélem vevő is lesz. Sokat gondolok Ő rá továbbra is. Sokat jár a fejemben. De tényleg. Vajon mi lehet vele? Mit csinálhat ebben a helyzetben? De ettől függetlenül is érdekel, hogy mi van vele. Ő számomra a legkülönlegesebb. Tényleg nem hiányzik már más... ! Mára ez a végszó... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: