2020. március 12., csütörtök

2020.03.12....



Fokozódik a helyzet sajnos a vírussal kapcsolatban, itt Budapesten a legjobban érintettek az emberek. Én továbbra sem félek és nem is kezdtem pánikvásárlásba sem. Egyenlőre szerencsére üzletileg sem érint engem ez a válsághelyzet. Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy végre mennyire jó érzés, hogy az ember szakértelmét, tudását közvetlenül ismerik el. Meg érte hosszú évekig keményen dolgozni, tanulni úgy látszik. Ebben az évben különösen érzem ezt. Szerencsére továbbra is oda lyukadok ki, hogy hosszú távon a legjobb az az amit én csinálok, ahogy én csinálom. Emelt fővel büszkén állok ki a szaktudásommal kapcsolatosan bármilyen helyzetben. Végre elértem oda lelkileg is, hogy megláttam a fényt az alagút végén. Ha ebben az évben az is összejön amit tervezek, akkor én leszek a legboldogabb ember szerintem.
A mai bejegyzéshez egy igazán deep hangulatú számot ágyaztam be a posztba. Egy nagy kedvencem ez a szám és sok különleges érzést köszönhetek neki. Azt hiszem a fekete angyalhoz is maximálisan passzolna. Meg sem tudom fogalmazni miket érzek és miket tudnék elképzelni mikor ezt a számot hallgatom és rá gondolok. Többször meséltem már ismerősöknek és asszem itt a blogban is írtam már, hogy ha az érzéseimből, gondolataimból videókat tudnék forgatni, fantasztikus nézettségi számokat felmutató alkotások születnének. Csak az a baj, hogy technikailag ezt megvalósítani nem tudom, talán nem vagyok eléggé kreatív hozzá és nem is rendelkezem a megfelelő felszereléssel hozzá. Továbbá nem lennék elég hozzá egyedül. De nagy vágyam többek között ez is, hogy egyszer általam inspirált videó tartalmakat gyártsak és ne egy hétköznapi vlogger vagy youtuber tartalmat gyártsak. Érdekel a mozgóképgyártás és szerkesztés egyébként. Valami olyan maradandó gyártása ami egyedi. Itt is mint az életem minden területén az egyediség, különlegesség megfigyelhető. Ezért is nem érem be kevesebbel! Nekem az angyal kell!...

Jövök holnap is. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: