2020. március 23., hétfő

2020.03.23....



Sziasztok!

Éppen zenélek most is miközben ezt a bejegyzést írom. Kavarognak bennem a gondolatok. Estére mindig egyedül maradok velük. A gondolatokkal. Van idő át értékelni mindent. Tegnap este egy ismerősömnek elég keményen elmondtam mindent magamról. Hogy mennyire más nem hétköznapinak lenni és mennyire rossz is tud ez lenni. Ha az ember túl sokat tud az nem jó minden esetben. Főleg ha még vannak érzéseid is... Ebben a mai sivár, személytelen világban az a jó ha nem gondolkozol, nem érzel, csak cselekszel. Ez kell az embereknek. Igénylik, hogy legyenek "hintába téve". Az élet sok területén tapasztalom ezt. Az nem jó ha egyenes, őszinte vagy. Nem jó ha megbecsülöd a dolgokat és nem jó ha kimutatod a valódi érzéseid. Nem tudom elfogadni ezt és így mindig a nehezebb utat választom sajnos. Többször megjártam már amiatt is, hogy őszinte voltam. Nem tudok mit tenni én ilyen vagyok. Egy érzelmi hullámvasút lett ott belül... Valószínűleg soha nem fogom tudni felvenni az álarcot és felvenni ezt a ritmust és tempót. De a kérdés persze mindig adott: Egyáltalán akarom-e? Ha magamba nézek akkor tulajdonképpen egyértelműen az a válaszom, hogy "NEM" de az élet lehet mást kíván meg. Lehet azt kívánja hazudjak... Réges régen valaki megváltoztatta az életem akit rögtön utána el is vesztettem... Azóta "függője" lettem az emlékeknek és folyamatosan keresem az érzést, folyamatosan benne vagyok... Folyamatosan gondolkodom rajta, ha másképp cselekszem, vagy hazudok, akkor másképp lett volna?? Jó kérdés amire már sosem lesz válasz. A bizonyíték, hogy igazából nem volt köszönet az igazságban. A bejegyzés elején található zene is kimondottam ehhez a bejegyzéshez és elméleti világhoz készült. A future garage stílus tökéletes társ az Ambient, Emo Vibes, Progressive mellett. Amikor hirtelen csak leperegnek előtted a képek mint egy képregény. Fekete-fehér rajzok formájában, ahogy pörgeted a lapokat, úgy elevenednek meg az emlékek és a történet. Talán az örök kérdés még ezeken felül az is lehet, hogy van értelme egyáltalán küzdeni ellene? Meg tudjuk változtatni? Valaki megbecsül még azért ha valódi vagy? Sok kérdés amire talán meg sem kapjuk a választ. Mindenesetre remélünk. Remélünk, hogy egyszer valamilyen formában újra boldogok leszünk, ha létezik még egyáltalán őszinte boldogság ezen a világon! Jó éjszakát... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: