2020. március 28., szombat

2020.03.28.... Tavaszi Szombat...

Sziasztok!

A mai nap eléggé jó volt több szempontból is. Végre meleg volt, igaz csak átmenetileg de akkor is annyira jól esett. Ki is ültem dolgozni a teraszra. Különösen jót tett, hogy annyira csönd volt. Imádom ezt a környéket, főleg nyáron amikor csak a fákon a levelek hangját lehet hallani. Ez kell ahhoz, hogy az ember alkotni tudjon. Nem felhőtlen a nyugalmam, ugyanis a veszélyhelyzetre való tekintettel én most mindennap dolgozom. Mindennap nyitva vagyok az ügyfelek számára. Van is eredménye hála istennek. Szépen építgetem a dolgaim. Hála istennek én már nem is szeretnék mást csak elismerést és nyugalmat és egy valakit... Neki szeretném megadni a boldogságot és újra elhozni a napot a lelkébe és a szívébe. Nem is vágynék másra. Elég lenne bőven ha egy kiegyensúlyozott életem lenne. Persze a mai világban ezt nem egyszerű elérni sajnos. Csak abban bízom, hogy büszkék rám onnan föntről... Ebben az évben nagyon jó élmények is értek már eddig. Elég jól indult az évem. Sok különleges érzést élhettem át a zenének köszönhetően. Mint már korábban említettem vettem folyamatosan néhány különleges számot. Ezek közül sokat meg is osztottam itt a blogban már veletek. Aki ismer tudhatja, hogy nekem mi a világom. A progressive mellett van más is. A 2008-2009-es években a house és progressive house szárnyalásában, sok helyen megfordultam. Nagyon jó emlékeim vannak ebből a korszakból. És mára ez a stílusirányzatom is más irányt is vett. Megjelent a repertoáromban a Future Garage, Emo Vibes, Ambient is. Azt hiszem a progressive mellett ez egy jó irány. Ha az ember azt szeretné kifejezni ami belül van. Amit belül érez.

Nincsenek megjegyzések: