2020. március 1., vasárnap

Hello Spring... 2020.03.01....


Sziasztok!

A meteorológiai tavasz első napja, bár nagyon nem érzem még a tavaszt.
Ma konyhakiállításon voltam. Jövő héten el is kezdem a terveztetést. Nagyon szép és modern dolgokat láttam. Gyönyörű lesz. Extra magasfényű akryl pearl bútor, üvegpanelből álló egyedi mintájú burkolás a falon. Remélem tényleg olyan gyönyörű lesz mint ahogy megálmodtam. Nagyon szeretnék már haladni és remélem most fogok is. Ebben az évben elég erősen fejlődésnek indúltam úgy érzem, úgyhogy remélem a kezdeti lendület később sem fog apadni. Ma egy fokkal jobb hangulatban voltam. Jót tett ez a kis kiállítás és kikapcsolódás. Már nem vagyok ágyhoz kötve, de még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok teljesen gyógyult. Nincs még étvágyam például és ma is nagyon fájt a fejem délutántól már. Most is éppen zenélek. Kikapcsolom már ilyenkor a lelkem és át adom a zenének. Így a legjobb így este. Mindig alvás előtt az ágyban hallgatom. Szeretem ha valami szól olyankor és el tudok lazulni. Főleg ha Ő is itt lenne. Továbbra sem szabadulok az érzés fogságából. Valahogy úgy érzem nagy meglepetéseket fog még számomra tartogatni ez az év és ez a nyár. Remélem be is fog jönni most már minden amit szeretnék és végre vége a válságomnak.
Mára ennyi, holnap jövök.

Nincsenek megjegyzések: