2020. március 11., szerda

2020.03.11....


Ma egy új egész friss zenei szerzeménnyel kezdem a bejegyzést. Jól alakult ugyanis a napon annak ellenére, hogy fokozódik a helyzet és válság állapotot hirdettek ki. Én továbbra sem félek és igazából nem is vásárolok úgy mint az állat. Én szerintem továbbra sem érdemes. Kicsit úgy érzem, hogy most ebből a hátrányból előnyt kovácsolok. Azaz most, hogy az emberek otthon maradnak több laptopra lesz szükségük. Ma arra a gondolatra jutottam, hogy nagy fordulat után azt mondjam, hogy jól alakul az évem eddig és nincsenek rossz kilátások sem. Végre kezd itt lenni a tavasz is. Hétvégére 20 fokot mond. Meg is rendeltem az összes alkatrészt a kocsimhoz, úgyhogy minden lassan készen fog állni ahhoz, hogy tökéletes legyen minden nyárra mielőtt megyek majd az országon belüli körutamra :) Igaz még addig jó sok hónap van, de azért nem akarom tétlenül tölteni az időt. Továbbra is hasznosan szeretném építeni a kis életem. Pénteken például megyek konyhát terveztetni. Jaaaj már alig várom. Annyira gyönyörű lesz :) Ha egyszer elkészül. Ha minden jól megy idén ősszel folytatódik a munka.
Úgyhogy nagy tervek vannak előttem és remélem jól alakulnak majd az események máshol is. Mert igazából nagyon szeretném Őt látni... A különlegességét, a szépségét. 💗 Sokat gondolok arra, hogy majd talán most annyi idő után végre... És tudjátok valami elmondhatatlan "kapocs" van köztünk vagy bennem történt valami maradandó, hogy ennyi idő után még mindig...
Remélem ebből jó fog kisülni. Elvégre csak jó lehet akárhogy is lesz.

Szép éjszakát nektek... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: