2020. március 4., szerda

2020.03.04....

Sziasztok!

Nem is tudom hol kezdjem olyan hosszú napom volt ma. Megint a tegnap éjjeli szerelés után korai kelés és indultam is. 9kor már az okmányirodában voltam. Az is hihetetlen ott bármit is elintézni. Holnap reggel is ott kell kezdjek. Aztán ügyfelezés, szerelés, posta. Volt mit csinálni ma is. Egy percre nem álltam meg este 6ig szinte. Aztán le ültem a kanapéra és meg pillantottam a falon a motivációs naptáram, rajta a szöveggel, hogy "Kezd a napot egy mosollyal"... Hát igen. Próbálom :) Most rá kell feküdni az autójavíttatásra is úgyhogy most az a cél, hogy végre minden rendben legyen és tudjak rendesen közlekedni. Főleg ha le kell majd mennem Paksra, Szekszárdra, Bajára, Pécsre.
Az egy szép körűt lesz, én úgy érzem, hogy ez több napos lesz. Ma a híradóba mutattak valami balesetet az 53-as úton. Az az út sem változott semmit az elmúlt 15 évben. Ugyanolyan lélekvesztő. Azért az 51-es több szakaszon új már, de én ha megyek tuti, hogy inkább az autópályán fogok menni aztán a dunahíd! Elég sokat mentem én már azon az 51-en kalocsára, soltra éjjel nappal. Lacháza. Harta. Inkább a biztonságosabb úton mennék. Azért voltak nosztalgikus gondolatok, meg most is vannak ahogy ezt írom most. Remélem át is élhetem újra ezeket a pillanatokat majd. Várom már nagyon a nyarat. Minden adott is lesz idén végre, hogy újra át éljek mindent.

Nincsenek megjegyzések: