2020. április 2., csütörtök

2020.04.02.... ReBorn...

Sziasztok!

Megint nem voltam 2napig, de most már itt újra és majdnem teljesen jól már. Nem is tudom, hogy jellemezzem ezt a hetet. Talán úgy tudnám a legjobban, hogy csak úgy elment mellettem az idő most. Úgy ment el egy hét majdnem, hogy nem is vettem észre. Csak arra ébredek fel, hogy megint álarcs énekes! De hát akkor megint vasárnap van? :) Hát igen, most, hogy ágyhoz voltam kötve hihetetlen, hogy elrepült az idő. Itt van a húsvét nemsokára és karanténban van a fél ország. Hát kemény, hogy ezt kell megélni most éppen. És mennyi minden fog még majd jönni. Én azt mondom, hogy addig nem lehetünk biztonságban ameddig nem lesz védőoltás. Egyébként most jött el az a pont, hogy szinte teljesen ellehetetlenült a kereskedés is szinte. Olyan mélyre zuhant a forint, hogy ilyet még nem is láttam. Pedig éppen lenne pár folyamatban lévő rendelésem, de így, hogy 30Ft-ot esett az árfolyam egyetlen nap alatt, teljesen át kellett mindent gondolni. Ez így nagyon kemény. Viszont sokat zenéltem mostanság. Sokat gondoltam Őrá is... Bárcsak minden jó lenne... Bárcsak rendben is lenne minden... Hát igen, én vagy nagyon elszúrtam az életem, vagy még óriási meglepetés fog érni. Majd kiderül. Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: