2020. április 16., csütörtök

2020.04.16....

Sziasztok!

Ilyen lassulás és csönd nem igazán volt mostanában mint ma. Szinte semmi nem történt sem üzletileg, sem máshogy. Ilyenkor jön rá az ember az igazi dolgok hangjára. Amikor halljuk a fák és madarak hangját. Amikor halljuk a természet hangját. Amikor halljuk a szívünk hangját. Igazából most hallom csak igazán a tavasz hangját. Amikor a világ lelassul. Amikor nem rohanunk mint az őrült. Én már ezt nagyon vártam, csak ne lenne olyan nehéz az élet, hogy tudjuk élvezni mindezt. Ne lenne akkora nyomás rajtam. Ne lenne akkora súly! Én csak ezt kívánom. Szeretnék az egyszerű pillanatoknak élni. A valódi dolgoknak. Szeretnék valódi érzéseket átélni és boldog lenni. Nem érdekel már semmi más. Az élet elég sok mindent elvett már tőlem és ezzel megtanított újrakezdeni. Megtanított megbocsájtani. Elvette azt aki fontos nekem, elvette az egészségem, elvette az apukámat, elvette a reményt is. De akkor is felállok a földről és nagyon nehezen, de talán újra elindultam. Legalábbis azt hittem még év elején. Erre most mindenkitől elvette a lehetőséget. Egyre nehezebb feldolgozni az életet, úgyhogy jó annak aki nem is vesz tudomást róla. Aki nem is gondol bele. De az élet nem a lájkokról szól, nem az insta követőkről, nem is az önigazolásokról! Ez mind csak hamis kép! Ez mind csak az ördög műve aki le akar téríteni a jó útról. Az élet itt van előtted és nem a telefonodban van! Azt hiszed attól neked jobb lesz, hogy követőket, nézőket, feliratkozókat szerzel? Minek? Minek és kinek gyártasz valójában bármit is ha nem magadnak?? Gondolkozz el inkább a körforgáson és kezd el élni amíg nem késő! Kezdj el valódi dolgokat csinálni, olyanokat amivel valódi értéket teremtesz. Én szívvel, lélekkel és szeretettel vezetem a cégemet, jót szeretnék adni az embereknek a szaktudásom által és közben védeni is szeretném a környezetet azzal, hogy vissza teszem a körforgásba azt amit más, más érdekből ki dobott. Hosszú távon szeretném megóvni a jövőnket! Mert a jövő az mindannyiunké is lehet, ha mindannyian összefogunk érte! Ha leszarjuk a hatásvadász dolgokat és a valódi értékre törekszünk. A valódi értékeket próbáljuk megóvni. "Mert nincs is annál szebb mikor egy különleges rózsa neked nyílik, te miattad virágzik és tőled ragyog nap mint nap... " Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: