2020. április 6., hétfő

2020.04.06....



Sziasztok!

Pár napja nem írtam ugyanis megint nem voltam jól, de most már szinte teljesen jól érzem magam. Nem sok minden történt ezalatt, talán csak annyi, hogy végre beköszöntött a jó idő. Hála istennek. Így sokkal jobb járni a városba dolgozni. Szeretném javamra fordítani a válságot és a jó dolgokat meglátni benne. Azért nem hagyhatjuk, hogy teljesen lesöpörjön minket. Tegnap volt az Interstellar a TV-ben, remélem láttátok. Én is végig néztem és nagyon jól tettem, hogy megnéztem. Tudtam, hogy egy fantasztikus film, de most újra bebizonyosodott, hogy igazából az ember milyen és milyen helyzetekben, hogy viselkedik. Fantasztikus. A végén meg is könnyeztem. Tényleg fantasztikus. A mai bejegyzésben pedig egy egészen friss számot mutatok be nektek itt a blogban. Eléggé megfogott ez a szám is. Talán a reményről szól, sok benne a düh és a vágy is. Hát igen, mint bennem. De úgyis tudjátok, hogy én mire vágyok! Semmi másra jobban annál, hogy legalább újra lássam! A csoda az életemben... annyit írtam már róla... mert percről percre elém kerül. Nem tudom kiverni a fejemből. De nem is akarom. És ki tudja, talán nem is kell! Viszont remélem, hogy egyszer valóra válik...

Hallgassatok sok zenét, gondoljatok a szépre és tartsatok ki! Köszönöm, hogy a blogban velem tartotok. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: