2020. április 18., szombat

2020.04.18....



Sziasztok!

Ma újabb bejegyzés ahogy eddig minden nap. Az elmúlt pár napban eléggé komoly témákat feszegettünk, ma sem lesz ez másképp. A kialakult helyzetben nagyon rossz lehet az életvitel, a bezártság ami erőszakot szül vagy esetleg próbára teszi párkapcsolatainkat és hasonlók. Nálam jelenleg más a probléma. Most kicsit várakozó álláspontban vagyok és így a magány az amivel néha nehéz megküzdeni. Tulajdonképpen nem is a magány a jó szó erre, hanem az egyedüllét. Bár én még mindig azt mondom, hogy inkább egyedül mint egy olyan kapcsolatban aminek semmi értelme és nem is érzem jól magam benne. Ha meg csak szexet akarna az ember, ahhoz nem kell kapcsolatban lenni. Én egy egészet szeretnék. Számomra minden más csak egy fél... Sok időnek el kellett telnie mire rájöttem, hogy tulajdonképpen én a rossz úton járok. És milyen sokáig jártam ezen az úton, mert elhittem, hogy az a jó. Most már nagyon bánom. Nem is tudom, hogy éppen most mit érzek. Annyira összefolynak a napok mostanában. Nem jó ennyire kiszolgáltatottnak lenni. Ezt is írtam már korábban, mert ilyenkor amikor zavar van a rendszerben, akkor minden összeomlik és megőrülnek az emberek. Nem tudom meddig fog ez még tartani... Aki elég okos sokat tanul ebből a helyzetből és később előnyre váltja a tudást. Én is próbálok megfelelően haladni, de sokszor már nincs erőm az akadályokat leküzdeni. Egyszerűen belefáradtam. Már alig van idő a szülinapomig is. Milyen szülinap lesz az is mindenki nélkül a lakásban??? Életem legrosszabb szülinapja... Én csak azt kívánom nektek, hogy vigyázzatok magatokra és szeressétek egymást. Stay Tuned... Holnap jövök... Addig meg hallgassátok meg a mai zenét is amit feltettem ide nektek...

Nincsenek megjegyzések: