2020. április 21., kedd

A Hűvös Éjszaka... Spring Twilight...



A tegnapi bejegyzéssel eléggé magasra tettem a lécet és remélem jól is sikerült... Ma egy különleges remixel folytatom ezt a sort. Ezt most meg is hallgathatjátok itt. Már éjszaka van amikor ezt a bejegyzést írom, nem szeretnélek titeket bejegyzés nélkül hagyni. Vegyes érzelmek kavarognak most bennem mindennel kapcsolatban. Ez a mai nap nem az én napom volt. Kicsit besokaltam ma valahogy. Tegnap este nagyon más volt a hangulat. Egyszerűen megfogott a hangulat. Valahogy nagyon erősen gondoltam rá... Nem tudom, hogy merre tartok, de remélem egyszer jó döntést fogok hozni. Nap mint nap különleges zenéket hozok nektek és minden bejegyzés hangulata is illeszkedik a szöveghez és teljesen próbálja át adni az egész érzést. Különleges minden szám akárcsak Ő. Tudom, hogy kicsit elmentem ebbe a future garage irányba, nagyon felkeltette az érdeklődésem ez a stílus, és talán ez illik a legjobban a mostani hangulataimhoz. Persze a gyökerek is megmaradtak. Ma már új gépről is írok, végre elkészült a Lenovo Thinkcentre mini pc-m. Ez egy fantasztikus találmány és állati pici mégis erős. Mára ennyi most, holnap jövök... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: