2020. április 23., csütörtök

2020.04.23....

Sziasztok!

Hát ma nem volt egy jó napom, bár jól indult aztán eléggé elromlott. Ma délelőtt a temetőben kezdtünk. Meg csináltuk a sírt teljesen. Remélem büszke vagy azért rám onnan felülről. Nagyon hiányzol!!! Végre az idő is tökéletes ahhoz, hogy az ember egy nyugodt pihentető tavaszban gyönyörködjön. Ez az egy ami a jó ebben a lassuló életben, hogy ilyenkor most ki tudom élvezni azokat a pillanatokat amiket amúgy nem. Imádok kint lenni a természetben ilyenkor és csak hallgatni a természet hangjait vagy éppen inspirációt szerezni a következő bejegyzéshez, zenéhez, vagy akár a gondolataim írásához. Nagyon sokat jelentenek nekem az ilyen apró dolgok... Akik ismernek tudhatják, hogy valójában milyen is vagyok. Sokszor azonban engem is elér a negatív energia. Sokszor érzem úgy, hogy valami ellenem dolgozik. Nehéz ezzel együtt élni. Jelenleg ott tartok, hogy választás elé értem megint. Lakás vagy autó jelenleg? Mit folytassak? Mert új autót kell vennem lehetséges. Nekem ez munkaeszköz. Hát majd kiderül mi lesz. Remélem azért nem most kell ezt a döntést meghozni. Mert már saját életet szeretnék, vagyis saját teljes életet. Csak annyira nehéz Önerőből. Hogy senki nincs mellettem aki segítene. Tudtam, hogy nehéz lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire. Tegnap előtt neki is írtam. Egy őszinte érzést. Annyira szeretném neki elmondani... Szeretném neki megadni a csillagokkal teli eget... :) Jaaj de nehéz... Őrlődni az élet nehézségeinek forgatagában... És itt ugrott be egy mondat az Interstellar-ból. "Love is the one thing..." Fantasztikus az a film. De tényleg. Még a gravitáció sem volt ennyire mélyre hatoló mint ez. Érdekes gondolatok ezek is... Na de hálás is vagyok neki, mert mindig ott volt amikor kellett... Mindig tudtam közölni felé... Amióta ismerem úgy éreztem vibrál közöttünk a levegő... Valami van, de nem tudom mi... Tudjátok ez olyan megmagyarázhatatlan...

Nincsenek megjegyzések: