2020. április 9., csütörtök

2020.04.09....

Sziasztok!

Végre ma gyönyörű teljesen zavartalan napsütés volt és végre be jött az igazi tavaszi idő 23fok és ragyogó napsütés. Hála istennek én már rég túl vagyok a húsvéti bevásárláson, csak kisebb teendőim intéztem ma még el, de ami az Auchan-ban volt az bolondok háza volt. Alig lehetett megközelíteni. Hihetetlen. Áhh én ezt nagyon utálom, kerülöm ilyenkor már ezeket a helyeket. Remélem mire beköszönt az igazi nyár, addigra meglesz az egyedi napszemüvegem is. Ezt nagyon várom mert egyedileg nekem gyártott Oakley Holbrook lesz aminek a lencséjébe a nevem is benne lesz. Ennek nagyon fogok örülni úgy érzem. És akkor már minden adott lesz ahhoz, hogy bele ugorjak a nyárba és jöjjön a jól megérdemelt szórakozás. Most idén minden apró részletre figyelni szeretnék és végre szeretném úgymond bepótolni mindazt amit az elmúlt évek alatt ki kellett hagynom. Sok előttem a terv, a vágy, az ötlet. Szeretném Őt is boldoggá tenni, mosolyt csalni az arcára... Figyelmes és kedves lenni. Kreatív, ötletes és egyedi. Minden ami belülről jön és őszinte... Neki szeretném adni... Hiába is próbálnám elfelejteni, nem megy. Tudom, hogy nekem csak Ő hiányzik. Nem hiányzik más csak az ölelése és a mosolya... Csak ez hiányzik az életemből... Szeretnék végre én is fontos lenni valakinek... Akinek tényleg őszintén az vagyok... Aki ugyanúgy cselekszik és érez az irányomba mint én. Szeretném a másik felem... aki kiegészít. Sokat gondolok erre. De tényleg... Jön a Húsvét is, idén nem a megszokott hagyományokat követve itt a vírushelyzetben, de különleges lesz most is. Teszek majd fel képeket a húsvéti bejegyzéshez. Úgyhogy nagy terveim vannak az elkövetkező időre... Maradjatok továbbra is velem... Stay Tuned... Jövök holnap is...

Nincsenek megjegyzések: