2020. április 17., péntek

2020.04.17.... Downtempo... Slow Down...



Sziasztok!

Ma eléggé lelassultam. Köszönhetően annak, hogy tulajdonképpen most minden cél megállt az ember előtt a helyzet miatt. Nem is tudnál haladni mert nincs mivel... Nincs hova menned... Nincs mit csinálnod. Ilyenkor csak arra eszmélsz rá, hogy mennyire is ki vagy szolgáltatva másoknak. Ez rossz, de ilyen lett a világ. Át gázolunk egymáson, senki és semmi más nem érdekel minket csak magunk. Nem tudunk már szeretni, nem emlékszünk semmire már ebből. Nem törődünk más érzéseivel. Olyanok lettünk mint a gépek... Egyszerűek! Na nekem ebből lett elegem!!! Nem akarok egyedül lenni de nem akarok egy ilyen érzelmek nélküli személyt sem magam mellé akivel egyáltalán nem érzem jól magam... Nagy a dilemma. Én csak Őt akarom... Számomra Ő lenne a megfelelő "Régimódi" :) Mert ebben a világban már csakúgy tudunk teljes életet élni, ha meg tartjuk gyökereinket és van még belénk kódolva abból, amikor még a világ virágzó volt! Mert manapság minden van amit a szem kíván, de semmi nincs ami valódi lehet. Minden egy matrix. Neo megmondta már 99-ben :) Mindenesetre nekem egyenlőre marad a zene. Az mindig itt van mellettem. Egyszer majd talán az a különleges virág is itt fog tündökölni mellettem... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: