2020. április 7., kedd

2020.04.07....

Sziasztok!

Mai bejegyzésem igen jókedvűen kezdődik, ugyanis ma egész jó napom volt. Végre tavaszi idő van és végre lehet érezni a levegőt és a napsugarakat. Csak az a dolog szomorít el, hogy egyenlőre úgy néz ki, hogy nem lesz idén nyáron sem aqua park :( ezt sajnálom a legjobban mert tavaly sem jutottam ki. Gondoltam majd idén mindenre sok kerül, hát nem! De azért nagyon remélem a nyár jó lesz és összejönnek a programok amiket terveztem. Szeretnék Balatonon is lenni és persze a dél magyarországi útjaim is meg akarom tartani. Sokan várnak ott is. Feltéve ha lesz kocsim. Aminek lennie kell. Úgyhogy nem lehet probléma. Na de maradjunk a mánál. Eszméletlen jó volt ma kicsit kint a napon. Feltöltött átmenetileg. Ezt vártam már hónapok óta. Még azért éjjel hideg van, de most már alakulnak a dolgok. Jön a tavasz végre! Egyre többet zenélek és egyre többet gondolok rá. Egyre jobban szeretném, hogy tudjak beszélni vele, hogy el tudjam mondani amit belül érzek. Ki tudjam fejezni a zenével. Nagyon sok idő eltelt és Ő ez idő alatt csak egyre gyönyörűbb lett. Ahogy kinyílt a rózsa! Ahogy elénk tárult a báj... Részese szeretnék lenni én is! Holnap jövök és folytatjuk... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: