2020. április 13., hétfő

Húsvét Másnapja...



Sziasztok!

Húsvét másnapja van és a hagyomány szerint ma minden lányt és hölgyet meg kellett volna locsolni, de ez idén a rendkívüli helyzet miatt elmaradt, ahogy minden más az ünneppel kapcsolatos hagyomány is. Elég szomorú vagyok, hogy ahelyett, hogy a kertben pihenve zenélnék iszogatva a Cider-em vagy a Radlerem, sütögetnék, ahelyett most bent kell ülni a lakásban. Mondjuk én jobban hozzá vagyok szokva mint az átlag, de akkor is nagyon hiányoznak dolgok mint mindenki más számára is. És eléggé negatívak az előrejelzések. Én nagyon attól félek, hogy ez az év már elesett, pedig milyen nagyszerűen indult! Nagy tervekkel kezdtem az évet. Hát majd kiderül mi lesz belőle. Mindenesetre nagyon szeretném a pillanatokat át élni. Amit már sokszor említettem itt a blogban. Szeretnék újra, tiszta lappal indítani és mélyen a szemébe nézni. Abba az igazán különleges szempárba... Amitől egyszerűen elállnak a szavaim... Az a gyönyörű egyediség amit belülről sugároz! Igazán egyedi és leírhatatlan. Ahogy a mai zene, úgy reménnyel tölt el az emlékezés minden perce most is. A képzelet ami képes minket elrepíteni bárhová ahová csak szeretnénk. És amit mindennél jobban szeretnénk, az érintés... ami megérinti az arcunkat, megharapja az ajkunkat, libabőrössé teszi testünket... A valódi szenvedély, amely oly heves és tüzes, forró akár a nyári napsugár! A hétköznapi dolgokba is játékosságot csaló tekintet, és az utánozhatatlanul édes mosoly. Talán képtelen lennék felidézni ha spontán kérdeznék, annyira mélyről kell előszedni ezeket. Mert nincs még egy! Szép dolog az amik itt belül kavarognak bennem amikor ezeket írom. És az ünnep és a nem hétköznapi események és nappalok csak lehetőséget adnak arra, hogy felszínre hozzuk a pillanatot. Remélem egyszer valóra is válik... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: