2020. április 25., szombat

2020.04.25....




Sziasztok!

Na a mai bejegyzéssel kicsit visszatérünk a gyökerekhez és az igazi feledhetetlen open air bulikhoz. Ez egy egészen friss progressive house szerzemény amit most kezdtek el pörgetni a frisky radioban is. Már felcsendült néhány mixben és engem is megfogott. Igazi jó kis progressive. Rég hallottam már ilyen jót. Talán még valamikor 2008-2009 környékén voltak ilyen jók. Na most újra itt. Igaz ez csak egy kis demo és nem a teljes hosszúság, de azért remélem tetszeni fog. Aki szeretné rögtön be is szerezheti a beatport-on. Na de most érzem ettől függetlenül úgy, hogy teljesen lelassult az én életem. Csak várok és várok mert nem jön semmi amit rendeltem. Egyszerűen káosz kezd kialakulni és ez már negatív reklám számomra. Remélem májusra vissza tud állni kicsit a helyzet nálam. Sokat dolgoztam érte, remélem jó lesz. Igazából ez a mai bejegyzés most csak a zenéről szólt, de holnap is jövök. Stay Tuned and Liste to Frisky :)

Nincsenek megjegyzések: