2020. április 22., szerda

2020.04.22.... Twilight...



Ahogy meghallottam ezt a remixet boldogság költözött a szívembe. A szabadság érzése jut róla eszembe. A felszabadultság, a szabadság. Ahol nem kell többé rejtegetnünk az érzéseink. Bárcsak itt lennél, hogy tudnánk beszélni... Egyszerűen gyönyörű ez a szám. Felszabadít! Gyönyörű a hangszerelése. A zene az egyetlen szavak nélküli átadása az érzéseknek, az emlékeknek, a gondolatoknak, a vallomásoknak. Büszkén jelentem ki, hogy ez a szám is a legális gyűjteményem része lett tömörítetlen 44.1khz-es WAV formátumban. Keressétek ti is a legális letöltést a toneden.io oldalon. Természetesen online hallgatható a soundcloud használatával is.
Tökéletes társ most a fejhallgatóban ezekben a nehéz időszakokban. De ahogy megszokhattátok, ez a szám is része annak a "gondolatmenetnek" ami a blog része. Mert ez az oldal már több mint egy évtizede követi a pillanataim, az életem és a történetem. Nem is gondoltam, hogy amikor elindult ez az oldal, mennyire boldog is voltam és mennyi minden fog történni. Akkor még nem is tudtam és nem is sejtettem, hogy valaki ennyire fel fog kavarni belül. Mindenkinek az életében vannak pillanatok, de kevesen tudják, hogy melyik volt az ami megváltoztatta a jövőjüket...

Nincsenek megjegyzések: