2020. április 14., kedd

2020.04.14.... Egy Újabb Nap...

Nem tudom ma közelebb vagy távolabb kerültem-e hozzá... A kérdés ami ma leginkább foglalkoztatott így az ünnepek után. Ma volt az első nap, hogy kicsit nehezen viseltem, hogy megállt az élet. Nem voltam jó hangulatban. Minden apró dolog felbosszantott vagy elvette a kedvem. Mindig úgy indulok neki, hogy egy újabb nap és talán jobb lesz mint tegnap, de sokszor annyira nehéz. Mikor hiába várod, de nem leszel egyre közelebb. Nem látod a fényt az alagút végén. Sokszor érzem úgy, hogy most itt a vége és nem bírom tovább. Nem bírok tovább őrlődni. Kemény az élet de nem gondoltam volna, hogy ennyire. Hogy ennyire magamra leszek utalva és nem lesz sok esetben lelki ösztönzésem. Mikor az ember már elveszti a motivációját. Amikor már minden mindegy. Az a vég, amikor már nem számít semmi. Voltam én már nagyon fent és nagyon lent is. Tudom milyen a boldogság és tudom milyen a fájdalom is. Át kell érezni mindkettőt ahhoz, hogy megerősödj. De sokszor már túl sok és hiába vagy erős, segítség nélkül már nem megy. Nem tudod feldolgozni és csak lenyeled, őrlődsz magadban. Az ember legnagyobb ellensége a saját gondolatai. Azzal soha nem tudsz semmit se csinálni. Nem tudod legyőzni mert mindig erősebb mint te magad. Csak maximum meg tudod állítani, de legyőzni sosem tudod. Mindenkinél és mindenhol vannak problémák. Hullámzó az életünk. Próbálok pozitív maradni, de nézzétek el nekem ha néha nem megy, mert annyira nehéz sokszor. De megpróbálom! Megpróbálok kitartani. Ugyanis még sok minden lehet előttem. Talán sok lehetőség adódhat. Talán egyszer újra látom Őt... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: