2020. április 27., hétfő

2020.04.27....

Sziasztok!

Mai nap nagyon mélyen vagyok. Tombol bennem a belső feszültség. Nem tudom mi van de nem bírom most valahogy elviselni a helyzetet. Nem gondoltam volna, hogy ennyire el fog jönni ez az időszak is. Pedig én jól bírom, de most valahogy nagyon rossz. Egyszerűen csak mindenre várni várni és várni!! De meddig?? Most valahogy azt érzem elég volt! Tehetetlenség az ami a legrosszabb és felőröl belülről... Megint egyedül kell ezt is megoldanom. Egy szót nem szól hozzám senki sem. Ennyire rossz lennék, hogy senkit nem érdekel mi van velem vagy ilyesmi? Nem lehet hozzám szólni? Nem értem hol vannak az emberek?? Nem értem tényleg mikor én mindig mindenkinek segítettem meg megoldottam mindent. Akkor majd én is szarok mindenre. Hát ha ez kell. Már többször elhatároztam, hogy szemléletet fogok változtatni. Ha ennyire ez kell akkor ez kell, csak én nem vagyok ez a hazudozó, simlis. De úgy látszik ez kell. Ezt szeretik ezek a gyökér emberek!
Nagyon rossz most valahogy lelkileg és bocsánat a mostani bejegyzésért de nagy a feszültség most bennem...

Nincsenek megjegyzések: