2020. április 10., péntek

2020.04.10....



Sziasztok!
Új nap, új bejegyzés! Mai nappal gyalogosan is kimerészkedtem a lakásból és élveztem a gyönyörű szikrázó napsütést a szabadban végre. Egyszerűen fantasztikus érzés érezni a természet csöndjét. Azt a valódi nyugalmat és csendet amit a természet ad nekünk. Fantasztikus. Hát hiába, nyári gyerek vagyok ezért ezt az időszakot szeretem a legjobban. Szívemhez közel áll ez az időszak amúgy is. Ma kicsit szokatlan dogot fedeztem fel itt a blogban. Kezd növekedni újra évek után a látogatottság aminek nagyon örülök. Persze annak is örülök, örülnék ha Ő is olvasná, aki miatt tulajdonképpen született ez a blog anno 2007-ben. Hihetetlen, hogy év tized telt már el azóta és mennyi minden változott. Akkor még nyomógombos telefonokon írtam a bejegyzéseket, manapság meg már komoly okostelefonokon. Akkor még éppen beléptünk a 2 magos processzorok világába a P4 után, ma meg már iszonyat teljesítmény lehet akár a zsebünkben is. Vannak amik változtak, de van ami azóta változatlan. Én nem változtam csak pozitív irányba! Javamra próbáltam fordítani az időt... Hogy ha arra kerül a sor, hogy meg kell mutatnom az értékeket amit ez idő alatt szereztem, akkor készen álljak rá. Egy különleges számmal is készültem ehhez a bejegyzéshez, amit fentebb hallgathattok is rögtön online. 2007-ben még ez is alig volt elképzelhető, hogy streamelünk rögtön live-ban. Hát itt most már ez is alap dolog lett. Mint ahogy kevesen tudták mi az az instagram is amikor megjelent, vagy, hogy a Musically az a mai tiktok elődje volt. Akkoriban is már komolyan megmutatkozott, hogy nem is nagyon érdekel engem ez a közösségi hálózat sem. Se MyVIP se IWIW-en nem voltam fent. Aztán jött a facebook és mindent megváltoztatott. De ezt hagyjuk is! Ma sem kedvelem ezt a platformot mert szerintem személytelen akkoris!! Nekem a valódi dolgok kellenek. Az olyan különlegesek amik máshogy nem is létezhetnének ha nem találkoznánk vele élőben. Sok emlékem van és remélem még sok pillanat is vár rám amiből majd éppúgy emlék lesz mint korábban...
Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: