2021. január 26., kedd

2021.01.26....

Egy különleges bejegyzést teszek most közzé egy különleges zenével! Egészen elképesztő érzelmeket hozott elő belőlem ez a szám ma. Nekem ez az igazi szenvedély! Ma délután mikor kicsit volt időm elkalandozni, ezt a számot vettem elő és szinte magam előtt láttam minden pillanatot és mozdulatot. Mintha ott lettem volna és megtörténne éppen minden érintés. Mert az igazi együttlét akkor igazi, ha minden érintésre nagy hangsúlyt fektetünk. Ha minden érintésünkkel irányítjuk és vezetjük a partnerünk. Azt nem írhatom le, bár annyira megtenném, hogy mi volt éppen előttem, de nagyon jó lenne ezt megvalósítani. Biztos vagyok benne, hogy minden érintése pihe-puha lenne... Ilyenkor döbben rá az ember csak igazán, hogy milyen rossz egyedül ebben a nagy lakásban, milyen rossz, hogy nem tudsz kihez szólni és milyen ürességek vannak esténként amikor lehajtod a fejed. És az idő csak megy, egyre nehezebb és egyre csak beszippant a mókuskerék. De arra is rá jössz ilyenkor, hogy rossz egyedül, de még rosszabb lenne egy hazug kapcsolatban. Amikor tudod, hogy kire vágysz, de mégsem Ő van melletted... Vagy amikor nem tudsz azonosulni azzal aki melletted van. Vagy csak a nem valóságot adja neked. Tanultam a hibámból és inkább egyedül, ha az igazi nem lehet. Bár minden más lenne ha itt lenne mellettem és ezt az élményt vele élhetném át kettesben egy forró nyári éjszakán! :$ Mert ez a Promise!

Nincsenek megjegyzések: