2021. január 15., péntek

2021.01.15....

 Tegnap sajnos már nem tudtam írni, késő este kerültem ide a géphez. Eléggé sok a dolgom mostanában. De ezek igazából ilyen számomra nem előrébb vivő dolgok. Azokra szoktam ezt mondani amik csak úgy vannak, de semmi változást nem hoznak rövid távon ha megoldod. Utálom ezeket mert elveszik az időt a valódi dolgok elől. 2 hét telt már el ebből az évből és azóta minden nap Skeler-t hallgatok. Nem tudok szabadulni. Egyszerűen annyira magával ragadott az érzés. Lelkileg továbbra sem vagyok annyira jól. Hiányzik nagyon továbbra is a különleges angyal. Mindig elmondom mik azok amik hiányoznak, hátha egyszer lesz majd változás. Ennyi idő után már révbe szeretnék érni. Legalább pár dolgot fel szeretnék mutatni. De rosszul is esnek dolgok. Rosszul esik, hogy nem tudom mi van, hogy vajon én mondtam valami rosszat, vagy egyáltalán nem kíváncsi az én véleményemre? Vagy lehet, hogy ezek csak mellékes dolgok, nem tudom már mi az ami igaz és mi az ami nem. Hamis illúzió ez az élet. Már nem tudom mi a valódi és mi nem... Az én érzéseim valódiak én úgy gondolom... De majd kiderül meddig bírom... Rossz állandóan a háttérben élni. Látni azt aki boldog, vagy látszólag az, de mindegy valami legalább van neki. Nem tudok így teljesen kiteljesülni... De hát lehet nekem ez jutott... Akármennyire küzdök egy teljes egész nem lehet sosem... Szeletek, darabok elérhetőek, de egy teljes egész sosem! Mert vannak egy nap olyan pillanatok amikor büszke vagyok és örömmel szelem át a várost, büszkén, hogy nekem sikerült előrelépnem. De aztán vannak sötét esték amikor annyira hideg minden egyedül... Nincs semmi varázs, semmi szenvedély... Remélem nyáron már jobb lesz és megint kimozdulhatok egy kicsit majd. Feltöltődhetek esetleg lelkileg... Fogytán az energia... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: