2021. január 24., vasárnap

2021.01.24....

 Egy átlagos téli vasárnap. Bár elég tavaszias napos idővel indult a nap itt a Balatonnál, azért délutánra baromi hideg lett és holnaptól hó is várható! Kíváncsi leszek milyen útviszonyok lesznek holnap reggel. Ma délután a pihenésé volt a főszerep. Annyira jó volt kicsit feküdni az ágyban, a meleg szobában és hallgatni a zenét. Sokszor eszembe jutott Ő is. Bárcsak itt lett volna mellettem és át tudtam volna ölelni. Együtt pihenni. Sokszor vágyom erre. Bárcsak így lenne újra. Tényleg nem vágyom semmi másra már csak egy kis őszinte szeretetre. Egy lelki társra akire számíthatok és akire Ő is számíthat. Úgyhogy csak ennyi kellene már. Minden más már meg van oldva. Gyönyörű télen is itt a táj. Abszolút lelki feltöltődés minden eltöltött perc télen, nyáron amit itt a természetben vagy a vízparton tudsz tölteni. Szeretem nagyon. Remélem gyakrabban tudok majd lejönni idén. Régóta tervezem egy gasztronómiai körút megtételét is itt a balatoni borvidék legjobb állomásain. Aztán ott van a légballonozás is a Balaton felett. Fantasztikus élmény. Szeretem a repülést. Abszolút szerelmese lettem a tandemugrásnak is, igaz még csak szélcsatornában próbáltam. Fantasztikus élmény! Egyszer kipróbálod, azonnal megfertőz az élmény. Én is így voltam, nem is gondoltam, hogy ez majd ennyire jó lesz. Innen már csak egy lépés az, hogy a repülőből is kiugorj. Az első lépést megtenni nagyon nehéz, de amikor már kint vagy akkor egy fantasztikus élmény és adrenalin, nem beszélve a panorámáról. Azért voltak komoly élményeim a fiatal koromban. Ma például egy 2008-as Club Helka élmény került szóba. Fantasztikus Electro House buli volt. Akkor nyílt tavasszal a hely, teljesen új és modern környezetet biztosított a szórakozásra. És persze ki kellett próbálni nekem is. Este 11-re érkeztem, tisztán emlékszem, hogy Bacardi promóciós est volt, rögtön hosztesz lányok fogadtak és osztogattak mindenféle Bacardis cuccot. Egész éjjel fél áron volt minden Bacardi termék, és fantasztikus DJ-k nyomták a legmenőbb house zenéket egész éjjel. Eléggé telt házas volt a hely, hajnal 5 fele sétáltunk haza. Emlékszem már kicsit világosodott. Nagyon jó volt. Szóval van pár jó élmény ami ma előkerült újra és beszédtéma lett. Holnap aztán meg már indul a munka. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: