2021. január 4., hétfő

2021.01.04.... Back To Home...

 Újra visszatértem a szürke valóságba. De rossz, maradtam volna még egy kicsit. El tudtam volna még viselni a nyugalmat és azt, hogy nem feszítenek. Szó mi szó feltöltődtem, de ettől most nagyon rossz visszatérni. Holnap már kezdődik is a feszület, bár remélem kicsit mérsékelten. Nincs most hangulatom nagyon mindenki hülyeségét hallgatni. Sokkal fontosabb dolgokkal szeretnék igazából foglalkozni, mert most már annak van itt az ideje, hogy végre magammal is foglalkozzak. A saját lelkemet és a saját életemet szeretném rendbe tenni. És ha ehhez az kell, hogy másokat meghallgassak, vagy másokon segítsek akkor az kell. De nagyon szeretnék egy visszaigazolást legalább végre, hogy valamit jól csinálok. Nagyon szeretnék legalább egy ölelést, hogy igen, de kedves vagy, vagy de jól esik. Ha már a szerelmet elvette tőlem az élet, akkor legalább azt adja vissza ami kedves a szívemnek. Szélmalomharcot vívok sokszor van ilyen érzésem. Én szeretnék önzetlen lenni, őszinte lenni, megmutatni, hogy mi van bennem, megmutatni, hogy mennyire tudok szeretni, tisztelni, de nem hagyják. Nincs erre lehetőség. Utolsó tapasztalatom is ezt mutatta. Hülye voltam, hogy úgy álltam hozzá. Lehet, hogy az kell, hogy ígérgess, hazudozz, lekezelj, le nézz és akkor majd felnéznek rád, de magamat nem tudom megerőszakolni amiért nem vagyok ilyen és egy lányt nőként akarok kezelni. Kövezzetek meg emiatt! Igazságtalan a világ nagyon. Túl jó a szívem és kész! Nem ez a menő mostanában, ezért fal fel egyszerűen az élet. Legalábbis így látom és érzem. A zene maradt amibe menekülök. Én nem a drogba, alkoholba vagy ilyenekbe menekülök, hogy másképp lássam kicsit a világot. Nekem a zene az amibe futhatok. Ha már más nem hallgat meg, legalább így könnyebb feldolgozni azt amit nem beszélhetsz ki magadból. Ne haragudjatok, hogy most ilyen negatív vagyok, de felkavartak az elmúlt napok eseményei. Voltam nagyon fent és most nagyon lent. De talán majd a munka leköt és akkor majd újra elviselhető lesz. Valahogy el kell fogadni, hogy nincs több esély a szívem számára... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: