2021. január 21., csütörtök

2021.01.21....

 Szép napra ébredtünk ma is itt a télben egy igazi tavaszi 14fokos időjárás. Felüdülés volt ez a nap is. Attól eltekintve, hogy egész nap a városban kocsiztam, király volt. Sütött a nap és elég jó kedvem támadt. Feldobott ez a nap is. És jó hétvégének nézek elébe is. Hála istennek munka az van, nincs hiány belőle és végre van értelme és becsülete is. Megérte a sok erőfeszítés is. Végre úgy érezhetem, hogy sikeres lettem. Elismert név a szakmában. Örülök neki nagyon. Szép lassan minden meglesz. Remélem 40éves koromig egy szép karriert futhatok be. Már minden megvan, csak a boldogság az amire vágyom. Mindennap volt ma új bejegyzés, így erről már sokat írtam, de egyre jobban fáj az, hogy semmi változás. Minek töröm akkor magam, ha úgy sincs értelme és becsülete? Pedig én őszintén segíteni akartam. Szerettem volna egy kis lelki megoldást adni. Fáj azért, hogy ez megint a semmibe vész. Dehát ilyen ez az élet. Igazságtalan! Persze mert nem vagyok elég jó! Na de mindegy ez már marad így ahogy látom... Azért próbálok kitartani ebben az igazságtalan katyvaszban ami engem körülvesz és legalább a munkába temetkezhetek, ha másba már nem lehet. Legalább eltereli a gondolataim. Nem tudom hosszútávon mi lesz velem már... Meddig és mennyit tudok még elviselni... Eléggé kimerültek már a lelki tartalékaim. Bárcsak itt lenne mellettem az a valaki aki ezt fel tudja tölteni... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: