2021. január 9., szombat

2021.01.09....

 Nem nagyon változott a hangulatom az eddigiekhez képest a hétvégével sem. Nagy bizonytalanság van bennem és nem túl könnyű jövőkép. Ma jobb volt átlagosan a napom mert sütött a nap és ez feldobta kicsit a hangulatom. Pár dolgot el tudtam intézni, de a lendület, az idén nem a régi. Nyugtalan a lelkem is. Nem tudom hova tenni több dologgal kapcsolatosan sem a jelenlegi állást. Akivel meg boldog lehetnék, az is inkább ellök magától... úgy érzem. Nem túl fényes a helyzet így. Nem tudom mit fog hozni ez az év számomra, de úgy érzem, hogy nem lesz továbbra sem könnyű. Az élet minden nappal egyre nehezebb, egyre kiszámíthatatlanabb. Legalább boldog lehetnék, de a sors ezt is elveszi tőlem és csak "fájdalmat" okoz azzal, hogy néha elhúzza előttem a mézes madzagot... Én is kapaszkodnék minden apró dologba ha lehetne. Nekem is jól esne ha valaki támogatna lelkileg. Nekem is jó lenne ha valaki néha megkérdezné, hogy mi van velem... Az idő meg csak megy és csak rohan, mi meg csak negatívan változunk. Nem tudom, hogy ez hová fog vezetni így, de megpróbálok erős lenni. Mindig próbáltam másoknak segíteni, lelki támaszt nyújtani, közben engem meg senki nem támogatott így. Magamra voltam utalva, mikor egyedül voltam a gondjaimmal. Ennek szeretnék már véget vetni és összhangot teremteni azzal, akivel ugyanilyen szinten vagyok. Elvégre mindenkinek valahol megvan a párja a nagyvilágban, de lehet, hogy egy élet is kevés ahhoz, hogy rá találjanak egymásra.... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: