2021. január 17., vasárnap

2021.01.17....


 

Elég mély gondolatok fogalmazódnak most bennem. Nagyon szeretnék bizonyítani is, nagyon szeretnék megfelelni. Mai nap nem igazán telt pihenéssel, pedig azt terveztem, de aztán egy egész jó kis délelőtt kerekedett. Kaptam egy kis önbizalom fröccsöt, és remélem ez majd segíteni fog abban, hogy végre sikerüljön elindulni azon a bizonyos úton. Mert igenis lépni kell, ha azt akarom, hogy boldogok legyünk mindketten. Én amikor megláttam, már elindult bennem valami. Évek kellettek ahhoz, hogy rá jöjjek, hogy mi is volt ez. Mi is az amit kaptam. És mi is volt az a hiba amit vétettem. Azóta nagyon mélyen megbántam a dolgot és elég erőt érzek ahhoz, hogy megpróbáljam újra, megpróbáljam megadni neki azt a biztonságot amire Ő vágyik. Mert én egy Őszinte, megbízható embernek tartom magam akinek fontos az őszinteség, a tisztelet, és vagyok annyira mély érzésű, hogy képes lennék megadni azt amire vágyik. Mert most már tudom, hogy mit akarok. És úgy gondolom tudom, hogy mi lenne jó mindkettőnknek. Mi az amit Ő is akar. Tudom hibáztam a múltban, amit azóta elég mélyen megbántan, de úgy érzem, hogy még ennek ellenére is, ennyi idő után is megérdemlek még egy esélyt, esélyt arra, hogy nyomatékosítsam mindazt amit érzek. Hogy ne kelljen elfojtani mindazt ami itt belül van.

Ez a mai nap kellett ahhoz, hogy tulajdonképpen rendet tegyek magamban belül és rá jöjjek arra, hogy én ezt akarom! Jó volt kicsit kimenni a város szélére a téli napsütésben. Elhagyni a város zaját és letisztultan átgondolni a dolgokat. És a természet a legalkalmasabb arra, hogy ezt megtegyem. A téli természet is csodás annyira, hogy tudjon örömet szerezni még annak ellenére is, hogy én kimondottan fázós vagyok. Hazafelé vezető úton is még el voltam gondolkodva, ami nem igazán jó így vezetés közben, de nem lett semmi komoly baj szerencsére. Egy biztos, hogy az egyenes, őszinte beszéd a frankó! És ehhez most egy igazán ideillő Billie Eilish számot választottam. Persze Skeler remixben. Fantasztikus az ilyen gondolatokhoz. Remélem tetszeni fog nektek is. Stay Tuned...

 

Nincsenek megjegyzések: