2021. január 22., péntek

2021.01.22....

 Végre péntek este van és hétvége! Ezt már most vártam, bár rohadtul nem örülök, hogy újra jön a hideg és a hóesés. Persze szeretem a telet is, a karácsonyi időszakban, de ilyenkor már inkább a tavaszt várom! Hogy legyen végre melegebb. Bár ebben az évben még mindig szerintem nem kapjuk vissza az életünket, azért várom már, hogy ki lehessen menni legalább a szabadba. Sajnos eléggé rossz lelkileg és fizikailag is bezárva lenni. Mert ilyenkor amikor kint hideg van, csak arra vágynál, hogy itt bent a jó meleg lakásban valakivel összebújj és bekuckózz a takaró alá. Mert nem is szeretnék mást, csak érezni a puha bőrét és érintését. Egyszerű dolgokért és apró dolgokért vagyok oda, nem kellenek extra dolgok. A héten nagyon keményen dolgoztam, szerencsére meglett az eredménye is. De elfáradtam eléggé. Jól fog jönni most a pihenés. De tényleg. Minden nap eljátszok a gondolattal, hogy vajon mi lehet vele? Vajon merre lehet, mit csinálhat? Fáj belül nekem az a sok rossz dolog ami vele történik. De tényleg. Őszintén szoktam itt írni, ezért mindig az is maradok, még akkor is, ha az igazság néha fáj. Mert ez a lényegen ennek az oldalnak, hogy mindig azt írjam le amit valóban érzek vagy gondolok. Most már tényleg csak Ő hiányzik az életemből. A boldogságom forrása. Hiába is próbálok visszagondolni másra, vagy arra, hogy mikor mit lehetett volna másképp csinálni, mindig oda lyukadok ki, hogy sok mindenki csak tévút volt. Útkeresés. Mert nem tudtam valójában érzelmileg azonosulni velük. Egyszerűen nem megy, nem érzem felszabadultan magam, nem tudom önmagamat adni. Nem tudok megnyílni belsőleg. Mert ez egy bonyolult dolog. Az érzések sokszor nem felfoghatók józan ésszel. És talán erre még rá tesz egy nagy lapáttal az is, hogy be vagyunk zárva. Ez a feszültség ami már a 2. évünket darabolja. Ráébreszt arra, hogy mennyire rossz úton járunk. Sok erőszakot szül de mindig tükröt tart magunknak. Csak meg kell látni. Az élet mindig tükröt állít nekünk. Időről időre megláthatjuk magunkat benne. És nekem már megmutatta az utat, de nem gondoltam, hogy ez lesz a legnehezebb út... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: