2021. január 25., hétfő

2021.01.25....

 

Ma elég jó napom volt, viszonylag korán már úton voltam és végig verőfényes napsütés kísért végig az autópályán :) Csak néztem a tájat, hallgattam a zenét. Nem is tudom mikor voltam ennyire felszabadult mint ma. Aztán a képen már a budai Dunapart látható. Tavasz a télben, annyira felszabadító érzés volt. Jó volt így kocsizni. Végig az egész rakpart szakaszon és közben hallgatni a zenét. Aztán amikor hazaértem, rögtön beleestem a munkába, de elég komolyan. Egyszerre 5 dolgot kellett csinálnom, hogy mindent ledaráljak délutánra és 3körül már tudjak enni egy falatot. Végül is sikerült. Már nagyon várom a nyarat, hogy lehessen kint lenni a szabadban. A tegnapi pihenős, bekuckózós nap után igazi felüdülés volt ez a mai. De tényleg. Főleg, hogy szombaton is eléggé jó kedvem lett. Annyira várom már, hogy az élet visszatérjen a normális kerékvágásba és lehessen egy kicsit felszabadulni korlátok nélkül. És akkor talán végre láthatom Őt újra és meg is ölelhetem. Tényleg csak ez lebeg a szemem előtt még akkor is ha csalódni fogok. Mert bevallom azért félek is egy kicsit. Már nagyon érzékeny a szívem ezekre. De egy biztos, hogy támaszt akarok nyújtani. Biztonságot neki. Egyszerűen mindennél jobban szeretném....

Stay Tuned...


Nincsenek megjegyzések: