2021. január 1., péntek

2021.01.01.... Part 2... Daylight...

 

Indul az új év első nappala. Ilyen szilveszterem még talán sosem volt mint ez a mostani. Nekem a korlátozások most jót tettek, egyébként nem szeretem a szilvesztert, de ez most különösen jól sikerült. Köszönhetem Neki is! Adott magából valamit őszintén! Első hallásra elég keményen hangzik, de ha feldolgozod és megérted már ok és okozat. De erről nem szeretnék itt beszélni, ez abszolút magánügy! Úgyhogy eléggé érzelmekkel teli volt az éjszaka. Sose adtam ki mostanában magamból annyit mint most. Remegve írtam a telefonon, remegett a lelkem, de tényleg nem találtam a betűket az egyik mondatnál. Néha még én is érzékelek új dolgokat. Nem is tudom mi volt velem. Ilyet még nem éreztem. De komolyan! Alig bírtam abba hagyni éjjel ezt az állapotot. Már fél öt volt, én meg még mindig az instára posztoltam. Úgy érzem rám jó hatással van ez az állapot. Vannak adrenalin függők, drog függők, alkohol függők és vannak az olyanok mint én. Valami mástól függnek. Én nem tudok sok káros szenvedélyt megérteni, én nem igen voltam ezekben benne. Távol tartottam magam szinte mindig tőle. Szeretnék teljes életet élni. Mikor én diszkóztam, még más volt a világ. Ott azért tudtad, hogy milyen szerekkel állsz szemben. Más volt a világ. De jó volt. Nagyon jó volt. Feledhetetlen élményeim voltak országszerte. De voltak dolgok amiket szerettem volna, de nem éltem meg. Most meg már késő sajnos. 

Ezt az igazi különlegességet amit feltettem most nektek ez egy gyöngyszem! Tegnap éjjel kerűlt elém, azonnal meg is vettem tömörítetlen AIFF és WAV formátumban, legálisan a Bandcamp-ról. Ez olyan töltetet ad nekem, hogy azt látom mint a borítón ami van. Leírhatatlan a világ amit ezek a számok adnak. Fantasztikus a hangszerelés, a flow, a zongora billentyűi benne. Hidegrázós! Fantasztikus!
Biztos vannak olyanok akik ezt értik, tudom, hogy nem vagyok egyedül ezzel. Ha ez a kommunikáció folytatódik, akkor azt hiszem, ez magával fog ragadni teljesen! Egyszerűen leírhatatlan, pedig nem szedtem be semmit... Stay Tuned... 



Nincsenek megjegyzések: