2021. január 13., szerda

2021.01.13....

 Újabb gondolatokhoz értünk a mai nappal is mint eddig minden nap. Nem mondom, hogy könnyebb lett, de ennek ellenére ma egy jól sikeredett napom volt. Mikor délután már hazafelé jöttem a kocsival, arra gondoltam, hogy de jó minden és milyen jó, hogy elértem ezt is és milyen jó, hogy egy ilyen modern autóban ülhetek. Jó érzés ezeket néha érezni, hogy azért valamit sikerült le tennem az asztalra. Persze sok mindenben nincs sikerem. De már tényleg fel sem veszem. Valahogy majd csak lesz. Igazából az a bajom, hogy ismerem magam és tudom, hogy nehezen engedek el dolgokat. Ez a baj. Így sok minden nagyon nehéz. Küzdelmes. De nem tudom magam megerőszakolni. Az embernek van egy alap természete és beállítottsága. Ezen nehéz vagy nem is lehet változtatni. Vagy legalább is nehéz elhitetni, hogy más vagy. Nehéz helyzetben vagyok az érzéseimmel is sokszor. Tudom, hogy mi lenne a jó nekem, neki, de mégsem tudom összehozni a kört. Sok minden kavarog bennem ezzel kapcsolatosan. Sok kérdés, bizonytalanság. Szeretnék bizonyítani is, szeretném megkapni a lehetőséget legalább rá. Szeretnék kommunikálni dolgokról. Hogy legalább legyen képem, rá látásom. Hogy képben legyek. Mert én boldoggá szeretném tenni. Nem szeretném ha egy ilyen különlegesség elveszne a kemény életben... a mélységben. Mert minden apró dologért kár, ami valakit boldoggá tesz, segít, nyújt. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: