2021. január 23., szombat

2021.01.23....

 Végre hétvége! Szombat este van és épp írom ezt a bejegyzést a nyugalom szigetén a téli Balatonnál. Úgy döntöttem, elhagyom a város zaját, és a hétvégét itt fogom tölteni. Elég húzós 2 héten vagyok túl. El is fáradtam eléggé a héten. Sok munka volt. Ma az időjárás is kegyes volt és még tavaszi időm volt 12fokkal. Aztán délután már leszakadt az ég. Ezt utálom a legjobban ezt a vizes, hideg, nyirkos időt. Ez a 90% feletti páratartalom. Mikor 2004-ben a szubtrópusokon voltam ott volt ilyen nagyon kemény esőerdő feeling. 34fok volt és egyszer csak le szakadt ez a trópusi eső. Forró eső esett az égből! Ez fantasztikus feeling, de ott volt ez a 97%-os páratartalom. Nem bírtad ki csak a vízben. Ez hatalmas élmény volt nekem. Ott láttam elsőként olyan fantasztikus botanikus kertet, hogy csak ámultam. Ez örök emlék lett nekem. Azért boldog vagyok, hogy vannak olyan élményeim, emlékeim amikre más csak álmodik. Jó volt most emlékezetben végigmenni ezen. Na de vissza a jelenbe. A mai nap megint a semmiből egyszerűen csak üzenetet kaptam. Már kezdem azt gondolni, hogy akkor kapok üzenetet ha itt vagyok Balatonon :) De ha ez így van, akkor gyakran fogok lejönni :) Annyira kedvesen írt! Olyan jól esett. Rögtön mosolyogtam. Tudom, hogy belül egy annyira kedves és édes lány, hogy teljesen oda vagyok... :$ Imádom amikor ilyen :) és meglepett. Szeretnék vele törődni, szeretném nagyon megölelni Őt! Remélem láthatom még. Azokat a gyönyörű szemeket. Úgyhogy a mai nap nagyon jól telt. Aztán most eljött az este és hallgatom a zenét, gondolok rá és jó érzés van bennem. Nem akarom, hogy vége legyen. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: