2021. január 10., vasárnap

2021.01.10....

 Napról napra nehezebb, de ma megpróbáltam leküzdeni a dolgot és elengedni magam. Rosszul esik, hogy nem találnak fülekre a szavaim. Nem tudom ilyenkor mit gondoljak, de ez nagyon rossz. Nem tudom, hogy meddig bírom ezt. Meddig tudom ezt bírni. A cél lebeg előttem, de egyszer eljön az a pont, hogy elvesztem a motivációt és akkor az nagyon rossz lesz. Nem hagyhatom, hogy teljesen felőröljön ez az egész. Annyi a kérdés bennem és nem is értem az egészet. A sok ellentmondást és az egészet. Miért ilyen bonyolult minden?? Nekem is sokkal könnyebb lenne, ha végre egyszerűbb lenne az élet. De úgy látszik nekem marad mindig a nehezebb út. Amíg egyszer el nem esek rajta. Nem tudom mi lesz velem... Nem tudom meddig bírom, nem tudom mit hoz a jövő, nem tudom mi várható, de merülök ki. Érzem, hogy kezdek kimerülni. Ma is nagyon nehezen találtam a fonalat. Csak ment az idő úgy, hogy néztem a székben magam elé és csak szólt a zene és nem tudtam elindulni. Céltalan az egész. Egyszerűen sok és rohadtul szar, hogy nem tudok tapasztalatot sem szerezni a mostani dolgokban emiatt. Csak szeretni szeretnék és csak azt szeretném, hogy engem is szeressen... Most is természetesen szól a zene. "Skeler - Night Drive" szépen elszólogat énnekem. Sokat gondolkodom, sokat gondolok rá... Vajon mi lehet?... És nem értem... Nem értem miért?... Miért mindig én vagyok a "nemkívánatos személy"... Majd egyszer talán elhangzik a válasz... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: