2021. január 5., kedd

2021.01.05....

 Sziasztok!

A mai bejegyzés is még tovább viszi a korábban történteket és egy hasonlóan jó zenét fog felvonultatni. Igazából azért írok most megint, mert egyszerűen zavar van belül most. De nagyon. Szét esek. Nehéz megfogalmazni, hogy mit is érzek most. Nem tehetek róla, ha nekem mindig az elérhetetlen kell és a lehetetlen dolgokat szeretem megoldani, ami annyira lehetetlennek tűnik mások számára. Nagyon sok éve várok arra, hogy újra érezhessem, és most azt hiszem megfejtettem a titkot. De kettős érzések vannak bennem. Biztos, hogy ezt meg fogom most őrizni magamban, mert ez már elég személyes titoknak minősül. Annyira zavar van most, hogy igazából esténként amikor hallgatom ezeket a zenéket és ezeket a gyönyörű szövegeket, a hideg ráz folyamatosan közben. És nem tudom megmagyarázni ez milyen és úgy érzem ettől nem tudok elszakadni. Egyszerűen valami történt velem, megfertőzött a "végzet asszonya". De közben meg annyira elvakít az érzés és annyira elveszek benne, hogy rosszul esik az, vagy észre sem veszem, hogy egyedül vagyok az emlékekbe taszítva. Nagyon fájna belül, ha ez egyszer beigazolódna. Kár, hogy nem beszélhetek róla, kár, hogy nem tudom kimondani... Nem mondhatom ki. Mert olyankor megszűnik minden körülöttem. Csak szól a fülembe, és csak repít magával. Kérdezném, miért pont így? Miért pont én, így?? És csak jönnek a képek. Képzeletben vigyáznék rá, mert már úgy érzem tudom, hogy kell! Tudom, hogy kell Őt "szeretni". Talán tudom, hogy mi az ami kell. Tudtam, hogy nehéz lesz, de nem gondoltam volna, hogy ennyire kibillent most ez a pár nap. Most van az üresség. Amikor nem tudsz koncentrálni, nincs kedved, nincs kedved neki állni. Mert üres vagy. És egyszerűen nem! "I can't say no!" Valami nagyon hiányzik. Lehet magamat teszem tönkre, lehet később meg fogom bánni. Mert az igazság kegyetlen tud lenni. De hátha a csillagjegyem most meg fog menteni és igaza lesz, és végül csúcs szuper lesz minden. Bárcsak így lenne. Rajtam nem múlik, mert most már értem! Most már tudom mi az amit gondolhatok. Hosszú az út, hosszú volt idáig is, de bízom benne, hogy itt nem ér véget. És talán majd egyszer, egyszer a kitartó munka eredményre vezet. Ez a blog indulása óta meghatározza és körülöleli ezt. Mert amikor belenézek a szemébe megszűnik a világ, megszűnik minden. És akkor, ott, a küszöbön már csak rajtam áll mi fog történni... Sok mindenről álmodom, sok kép van előttem, sokszor gondolom azt, hogy talán majd egyszer aki jó az is megbecsülést kap. Mert nagyon szeretném megoldani a a több mint egy évtizedes titkot!...

És akkor most jöjjön a Skeler! #skelermusic "Falling Apart"


 


Nincsenek megjegyzések: