2019. október 25., péntek

Végre Péntek...

Sziasztok!

Végre hétvége! Ma nagyon elfáradtam, gondolkodtam is, hogy irjak-e egyáltalán mert nem nagyon van erőm. Egész nap szereltem, csomagoltam, pakoltam, rámoltam. Jól fog jönni most a kikapcs.
Elsőként egy jó alvás! Aztán meglátjuk, hogy holnap milyen napra ébredünk. Egy biztos. A Legendary Moments sorozat tagjaként holnap Fernando Ferreyra újra Budapesten egy 10éves Dreamers évfordulós bulival Óbudán a Brandus rendezvényteremben ami a Symbol Budapest része. Ezzel egyidőben White Angel party is pörögni fog a Symbolban. Nagyon kemény éjszaka lesz. Erősen gondolkodom, hogy behajózok :D Ferreyra az nagy király.
Csekkoljátok az esemény a hivatalos facebook oldalon és jó szórakozást mindenképpen kívánok aki ellátogat a Symbol-ba.
Jegyek még kaphatóak. Aztán Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: